Torsdag

Stress... fortfarande massa stress/oro som kryper i hela bröstet men hoppas det lägger sig snart.
Var på intervju igår på dansshopen så jag hoppas verkligen på det här jobbet nu! Vill så gärna.
Är bara ungefär fram tills årsskiftet (ägaren har varit med om en olycka och är sjukskriven -stackarn) men behöver nåt nu nu NU så jag inte blir galen. Får veta i veckan, vilket jag hoppas innebär snart!
Ska också få svar från al forno i slutet på veckan, förmodligen. Om de nu blir klara med intervjuer och så snart. Tror de hade en hel del!

Bara Ago och jag får komma iväg till Thailand i vinter så kan jag ha ro i min själ!

Åååh

Kommentarer
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

åh så härligt det ser ut !

2009-08-13 @ 16:39:16
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0