Mmmmacka och te!

Skulle kunna leva på mackor - I love it!!

Var ju på arbetsintervjun idag efter jobbet och det gick nog bra. Inga svåra frågor eller nåt hon (personalansvariga var en tjej omkring samma ålder som mig) berättade mest om arbetet och ag frågade lite grejer och så.
Får veta nästa vecka nån gång då de skulle ha intervjuer då med.Hon sa att de även skulle ta in för "provjobbning" under nästa vecka och det skulle hon nog inte nämnt om det var helt kört så jag får vänta och se helt enkelt!

Var hemma hos mamma och åt efter intervjun. Och sminkade och plockade hennes ögonbryn, hehe

Igår drog jag till Lars ändå en sväng. Så det var Lejla och jag där med grabbarna -ganska lugnt och så. Jag drog hem vid tolv eftersom jag skulle upp och jobba. Jag är så ansvarsfull :)

Åh vad jag ska slappa nu och sova gott sen, känns som det behövs, konstigt nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0