Ansträngt mig

Vart ute och gått lite.. gjort lite situps och rygglyft för nu ska jag ge mig fan på att ryggen ska bli BRA!
Såg en kotteunge på vägen..som ville äta på en hundbajspåse, även en padda/groda men när jag kolla lite närmre bestämde jag mig för att skippa att fota då den var..död.

Kotte och kotte med en kottepåse :D :D


Igår gjorde jag inte så mkt, en sväng på stan och fika med Lejla och Zandra.
Idag ska Agan och jag på bio -Public enemies. Innan han kommer hit svänger han förbi formosa och hämtar med lite mat -en sån man jag har ;)
 i rollerna hittar man bla Johnny Depp och Christian Bale..

Nu in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

så söt igelkott :D

2009-08-04 @ 13:22:52
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0