Valborg

Då var det valborg :) Tänk vad fort det blivit vår och varmt. Kan nog dra mig till minnes att det alltid brukar vara kallt skitväder på valborg minsann!!

Agan och jag har grillat idag-smaskens, flintastek, grillad "bak"potatis, fetaostsallad och godaste bearnaissåsen (rydbergs klämtub -I like).






Vad har du i fickan Jan.. Gissa efterrätten!?


Annars hann jag iväg och sola en stund också :) Skönt med en lugn valborg, skulle inte orkat med nåt partaj, känns bra att kunna vara pigg imorn också då jag ska träna lite inför tävlingen på lördag. Måste hinna städa och tvätta också då det ser för taskigt ut här hemma..
Längtar faktiskt tills tävlingen och dansavslutningen är avklarade! Haft fyra olika kurser denna termin plus tävlingsdansen så känns lite rörigt och mycket... Nästa termin blir det en eller två kurser färre och kanske lite mer fokus på tävlingar (måste komma underfund med om jag vil satsa på det eller inte..)

Hmm vad mer? Jo det luktar bajamaja i min trapp för er som vill veta.
Kollat på the Hills (nördigt beroende framkallande för mig)

Hoppas ni har en toppen valborgsmässosfton -första maj imorn! :)

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Hoppas du har haft en fin dag idag! =)

2009-04-30 @ 22:53:05
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag kommer ämnet ålderskillnad upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-05-01 @ 09:09:22
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Myaraq

Det ser INTE tråkigt ut det där :)

2009-05-01 @ 11:31:53
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0