Snart läggdags!

Varit hos mamma idag, hjälpte rensa ut massa från hennes garderob -3 fulla stora sopsäckar kläder en halv med skor och väskor och ett par påsar med bla vhs-band m.m. Vi tog en sväng på stan också och åt och sov middag.
Duktiga vi varit!!
Ska nog med henne ock kolla på en lägenhet imorn också!, louise med tror jag.

Hade dans ikväll också vilket jag förträngt, men jag hann i tid!

Inte jobbat idag.. börjar få hjärtrusningar nu lite då och då som jag får när jag är stressad över tt jobba så lite..

Tävling 2a maj i kumla som jag och sandra ska på. Ska träna på dansen lite på fredag, samt träna på vår kursdiscodans som INTE sitter!

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0