Om ett och annat

Igår var det underbart väder :) Satt en stund i solen vid svampen och läste nya SOLO -för mycket reklam och annat skit för att "fylla" ut tidningen nuförtiden tycker jag!
Träffade Silvia direkt efter det.
Vi åkte ut en sväng till marieberg centrum sen käkade vi på subway, sen solade vi solarium (stående- bra grej det!), sen en glass vid slottet, sen en liten cykeltripp, sen hem till Silvia och kolla på ballar av stål och Good luck chuck (för udda slut i filmen dock..).
Hade en jättemysig heldag helt enkelt!

Tänker på en vän till mig mycket som jag vet mår dåligt just nu :( men vet inte vad jag kan göra...
Hoppas hon orkar träffas en stund imorgon iallafall. Hon känner sig försummad och att hon inte får tillräckligt med kärlek...
Tyvärr så träffas inte vi så ofta nu längre men hoppas vi kan göra det oftare.
Hoppas också hon pratar med sin familj om det här så att de kan hjälpa henne lite.. Usch fy fan det suger att må dåligt!!
Älskar och tänker på dig gumman!

Idag bör jag träna lite på tävlingsdansen men jobbigt när man har dåligt med utrymme, behöver en stor lokal!
Är dans senare ikväll också -evigheter sen jag körde "söndagsdanserna".
Ska träffa Agan nåt också :) Så kolla lite på ams hemsida, buäh!

Puss på er hoppas dagen blir bra!

Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Ja men exakt.. jag tog faktiskt kort igår på mitt leg men slängde sedan bilden.. för det klart dom kommer säga att jag lika bra kan ha klippt det från någon annan. (Talet 1993) Sedan har jag ingen lust med att avslöja exakt när jag fyller år. Adress, namn, telefonnummer och födelsedag håller jag för mig själv :)

2009-04-27 @ 10:23:38
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0