Nej det trodde ni väl inte ;P

   Ett urklipp som Linda Rosing skrivit här nedan. Hon valde ju den 19-åriga Hugo i den rätte för Rosing.. trodde någon detta skulle hålla?? snälla en 35åring som vart med om mycket och en liten pojke- har säkert mycket gemensamt..jaja:

 Den rätte för Rosing är slut... Linda Rosing, 2009-04-01 14:52

Det känns skönt att mitt program är slut nu. Så jag kan åter gå tillbaks till mitt liv. Min vanliga vardag med barnen och vännerna. Jag önskar Hugo all lycka till att finna sin kärlek. Han är en bra kille som förtjänar en lika bra tjej. Det här programmet har iallafall öppnat upp nya vägar i mitt liv och tack vare min coch Maria så har jag blivit mental starkare och fått en tryggare självkänsla än innan. Lärt mig släppa in folk bryta mitt "Bad guys" mönster. Och titta efter andra egenskaper än tidigare. Programmet gav mig ingen kärlek, men en tryggare och starkare Linda, än tidigare. Det finns ett talesätt så säger så här: "Om man inte älskar sig själv,så kan man inte älska någon annan". Och det stämmer så bra. Idag kan jag stolt säga att jag älskar mig själv. Det kunde jag inte förrut.  Det känns skönt att kunna säga så om sig själv och verkligen tycka det oxå. Prova ni med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0