Morrn morrn!

Var ju ute igår: Gick först till Evve och var där en kortis bara innan vi gick vidare till nån snubbe som hennes kompis är  tillsammans med eller känner eller nåt..
Lite fåfänga killar en del av dom tror jag..de typ bytte om igen för de inte kunde bestämma kvällens outfit typ haha.
Tur att Agan inte är sån!! Skulle bli galen om han var mer fåfäng än vad jag är..haha

Jättekul att träffa Maja och Evve :). Sen blev det utgång till Frimis, var kul men blev sega rätt snabbt.. och vissa lite fulla också tror jag bestämt..haha
Så tjejerna drog till Mcdonalds men jag cyklade hem då jag inte orkade åka upp på stan (åt "fel" håll) och så ska jag ju inte äta mer skräpmat på ett tag!!
Vet också att jag skulle känna mig döende av kyla sen när jag skulle hem isåfall (var skönt ute men jag fryser jämt)
Hade glömt mina cykellampor hemma så var tur att jag inte blev stoppad och fick böter..

Nästa gång får vi ta oss till Gbg till Maja och Maria som också bor där, ganska snart hoppas jag på :)

Är soligt och fint ute men solen når inte min balkong än på ett par timmar så kanske ska ta mig ut och sätta mig och "sola lite" men skulle vijla ha nåt att läsa då vilket jag inte har..

Senare idag: Ska jag träffa Tove (som är här från borås) och Lejla (kanske lollo??) och äta sushi, blir nog att sitta ute om det är fortsatt fint. Inte testat sushi förut så blir nog en del vegetariska och några med typ sesamfrön runt istället för "algerna", tycker dom och den råa fisken verkar lite läskigt..
Och tänk inte som Agan nu att -då är det ju inte sushi utan fisk.. För jo sushi har att göra med det klibbiga syrliga riset och inte den råa fisken!! HA! Vilken besservisser jag är!
Puss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0