God middag!

Typ..Agan har inte ens vaknat än, så satt på radion för att göra lite liv..har städat och diskat men han skulle kunna sova genom ett krig! Nu är jag hungrig och vill äta frukost så nu får han VAKNA!! hehe..

Jättefint lördagsväder. Ska få med mig sjusovaren på en promenad sen tänkte jag.. vi kom på att vi typ aldrig vart i svampen (eller jo men så längesen att man inte minns) vi såg att de har öppet till fyra idag så tänkte kika in kanske..
Sen kasnke en glass i solen :)

Ikväll blir det  utgång för vår del då, blir iaf vi och två st kompisar till. Hoppas det blir skojsigt, ka vara hos mig en stund innan..

Nej tror jag ska hoppa (bokstavligen) i sängen nu, haha vad jag är elak!!

Ha en underbar ledig dag nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0