Glömde säga...

Jo jag var ju på örebro katthem igår. Kollade mest runt och sa inget om att jag tänkt på att jobba ideellt där.
Så söta kissar, vissa rädda, vissa keliga, en utan svans, en med hängande öra...
Sen åkte vi till mamma och jag kände mig lite osäker på hur jag ville göra angående det.
Mamma hade ändrat åsikt sen sist och tyckte inte att jag skulle göra det (då hon känner mig för väl och vill mitt bästa..)
Jag lyssnar på mamma och litar fullt på henne, så då bestämde jag mig för att inte göra det.
Anledningen är att jag vet ju själv hur känslig jag är.
Om det skulle komma in en väldigt skadad/undernärd/sjuk katt som är så dålig att den inte kan räddas(viklet sannolikt händer då och då) så skulle jag bli halt knäckt och må jätte dåligt.
Väldigt egoistiskt av mig, det vet jag!
Känns inte så bra att ta lättaste vägen ut men jag måste ändå tänka på att må bra själv!

Ja men så är det med det! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0