The Hills

Fick jobba idag vilket var behövligt. Men de ringde och väckte mig imorse igen :(
Mitt balkongfönster är lagat nu..skönt!

Skulle egentligen ut ikväll men blev ändrade planer. Vi ska ut imorn istället då de har pemiär på frimis för 20-åringar (inte så kul att gå där det är 18..) Toppen tycker jag, hoppas det är det hela  sommaren ut nu!!
Sitter och äter lite och väntar på Ago, inte bestämt än vad vi ska hitta på ikväll. Blir en lugn sådan iallafall.

Kollade precis på lite The Hills avsnitt ♥, snart är det säsongspremiär!! Blir säsong 5 alltså. Är iallafall sista säsongen för Lauren Conrad :(
JAG HATAR SPENCER PRATT så ni vet!

Här är trailern:
 

Bara jag som typ börjar böla i slutet?? Ja förmodligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0